Monday, February 21, 2011

Russian Airbag Test

Crazy ruskies in Germany

31 comments:

  1. lol saw this awhile back, pretty crazy!

    blundersfrom6foot2.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Holy shit!! I wonder how far up he would have gone if he hadn't hit the ceiling.. LOL!!

    ReplyDelete
  3. haha, wow, did not expect that.

    ReplyDelete
  4. LMFAO I'm surprise he didn't get major injuries O.O since the force would've been able to stop a force of a car crashing O.O. Great post!

    ReplyDelete
  5. wow wtf, russians always up to some crazy shit

    ReplyDelete
  6. Seen that a while back. Still makes me laugh though.

    ReplyDelete
  7. That was insane.. Following and supporting!

    ReplyDelete
  8. Oh wow!
    The guy needs some vodka.

    http://rebelliousgentleman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. That way lays broken necks. Suuuch a bad idea.

    ReplyDelete
  10. DANG! Just shows how much force those things deploy with.

    ReplyDelete
  11. nice lulz

    http://acquiringtaste.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wasn't expecting that shit! hahhahaa

    ReplyDelete
  13. That was realy stupid, nice post.

    + followed:)

    ReplyDelete
  14. And these things are meant to SAVE lives?

    ReplyDelete
  15. Holy CRAP! Hopefully he didn't get hurt. Following!

    ReplyDelete
  16. hurts everytime
    back to support your awesome

    ReplyDelete
  17. why is it always the russians in these kind of clips?

    virellum.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. geeez, how crazy and stupid -_-.

    ReplyDelete